بهترین سایت ‌های خرید و فروش ارز دیجیتال کدامند؟

سایت ‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه باید به معامله‌ی ارزهای دیجیتال پرداخت؟ ممکن است شنیده باشید که این کار در ایران غیر قانونی است. ولی نگران نباشید. اگر علاقمند هستید که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید می‌توانید به صورت قانونی در برخی سایت ‌های خرید و فروش ارز دیجیتال این کار را انجام دهید.

ممکن است دوست داشته باشید که خودتان دستگاه ماینر را خریداری کنید و به استخراج ارزدیجیتال بپردازید. ولی این کار ممکن است هم پر ریسک باشد و هم هزینه‌ی بسیار زیادی برایتان داشته باشد. شما می‌توانید با مبلغی اندک در سایت‌های ایرانی بیت کویین بخرید و در این حوزه سرمایه گذاری کنید. چند نمونه از سایت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران وجود دارند که می‌خواهیم آن‌ها را خدمتتان معرفی کنیم. این سایت‌ها مجوز قانونی دارند و می‌توانید با خیال راحت به معامله بپردازید.

سایت ‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال

سایت ارزجو، یکی از قدیمی‌ترین سایت ‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

در این سایت شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را معامله کنید. این سایت فقط مختص بیت کویین نیست. بلکه شما می‌توانید ارزهایی نظیر: اتریوم، استلار، ریپل و غیره را معامله کنید. به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما از این سایت بازدید کنید.

البته ناگفته نماند این سایت یک سری نقاط ضعفی نیز دارد که شامل موارد زیر است:

  • کارمزد بالایی را بابت معاملات دریافت می‌کند.
  • رمز ارز‌ها را نمی‌توان به یکدیگر تبدیل نمود.
  • پلتفرم معملاتی در این خصوص وجود ندارد. و یکی از نقاط ضعف این سایت است.

همچنین بخوانید : بازار ارزهای دیجیتال چیست و چه وضعیتی دارد؟

سایت اکسیر

این سایت یک نوع صرافی آنلاین است. که با مجوز قانونی شروع به فعالیت نموده است. قیمت ارز دیجیتال در این سایت بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می‌گردد. و خود سایت قیمت گذاری در این خصوص ندارد. این سایت بر خلاف سایت ارزجو، دارای پلتفرم معاملاتی است. یکی از مزایای این سایت، کارمزد پایین آن است. یعنی در معاملاتی که انجام می‌دهید، کارمزد کمی را پرداخت خواهید کرد. در این سایت فقط ۴ نوع ارز دیجیتال معامله می‌گردد و قابلیت تنوع عرضه‌ی ارزهای مختلف را ندارد.

برای یافتن این سایت کافی است نام اکسیر را در گوگل سرچ کنید.

سایت اکسیر

سایت بیت برگ، یکی از سایت ‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

تنوع سایت‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال بالاست. ولی همه‌ی افراد ممکن است بلد نباشند که چگونه با سایت‌های مختلف کار کند. سایت بیت برگ از این قاعده مستثنی می‌باشد. این سایت بسیار آسان طراحی شده است و برای افراد تازه کار بسیار مناسب می‌باشد. و افرادی که دانش کافی از کار کردن با سایت‌های مختلف ندارند می‌توانند به راحتی در این سایت به معامله گری بپردازند.

انواع مختلف ارزهای دیجیتال در این سایت مبادله می‌گردد. یکی از نقاط ضعف این سایت نبود پلتفرم معاملاتی است. البته این سایت طبق آخر بررسی‌هایی که انجام دادم فیلتر شده است.

سایت نوبیتکس یا nobitex.ir

یکی از سایت‌ های خرید و فروش ارز های دیجیتال نوبیتکس است. این سایت همانند اکسیر دارای پلتفرم معاملاتی است. و دارای قابلیت عرضه و تقاضا می‌باشد. و این قابلیت، یکی از آپشن‌های خوب این سایت است. انواع مختلف ارزهای دیجیتال در این سایت ارائه می‌گردد. و محدودیت انتخاب نوع خاصی از ارزهای دیجیتال در این سایت وجود ندارد. از نظر من یکی از برترین سایت هاست و نقطه ضعفی ندارد. اگر تا کنون به دنیای ارزهای دیجیتال ورود پیدا نکرده‌اید، می‌توانید وارد این سایت شوید و شروع به معامله گری کنید.

همچنین بخوانید : بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری خرید و استخراج

سایت نوبیتکس

سایت والکس wallex.ir

یکی دیگر از سایت ‌های خرید و فروش ارز های دیجیتال والکس است. این سایت بزودی اپلیکیشن اندروید خود را ارائه می‌نماید و شما می‌توانید با نصب این نرم افزار در گوشی خود به راحتی معامله کنید. این سایت نیز همانند سایت‌های دیگر ارزهای دیجیتال مختلفی را ارائه می‌نماید.

سخن پایانی

قبل از ورود به عرصه ی خرید و فروش ارزهای دیجیتال لازم است اطلاعاتی را کسب کنید و با آگاهی کامل وارد این عرصه شوید. در داخل سایت ها اطلاعاتی در این خصوص وجود دارد که لازم است قبل از شروع به معامله گری آن ها را با دقت کامل بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای اطلاع از آخرین قیمت ها عضو کانال تلگرام ما شوید

در تماس باشید

در ارتباط باشید

کد نویسی و طراحی فنی توسط شاهین زایری

طراحی سایت توسط مای کاستومر