بهترین کارت گرافیک های ماینینگ

کارت گرافیک های ماینینگ

بهترین کارت گرافیک های ماینینگ در سال ۲۰۲۰ برای استخراج ارزهای دیجیتالی معمولا کارت گرافیک هایRX 570  و RX 580  معرفی شده است؛ زیرا توان پردازشی بسیار بالایی دارند و غالبا مصرف برق آنها در حد مناسبی می باشد. البته کارت گرافیک هایی مناسب دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

کارت گرافیک ماینینگ چیست؟

این روزها بسیاری از افراد به دنبال استخراج ارز با کارت گرافیک های ماینینگ هستند. پس این امکان را در اختیار دارند تا استخراج بیت کوین با کامپیوتر را انجام دهند و حتی استخراج بیت کوین با موبایل را هم تجربه کنند. اما غالبا چنین ماینرهایی پس از مدتی ناامید می شوند؛ چرا که به سود مورد انتظار خود نمی رسند، پس اینجاست که انواع کارت گرافیک ماینینگ می توانند با قدرت پردازش فوق العاده ای کار استخراج ارزهای دیجیتالی را با بیشترین بازدهی انجام دهند پس چنانچه شما می خواهید عملیات ماینینگ بیت کوین، استخراج اتریوم و ماینینگ سایر رمز ارزهای دیجیتالی را با موفقیت انجام دهید لازم است با اجرای مراحلی مانند:

  • انتخاب بهترین کارت گرافیک
  • نصب و یکپارچه کردن کارت گرافیک های مختلف با توان پردازش متغییر
  • نصب نرم افزارهای لازم برای ماینینگ
  • متصل شدن به یک استخر استخراج

و… همچنان با صرف کمترین هزینه بیشترین سود از استخراج پول های مجازی را به دست آورید.

کارت گرافیک های ماینینگ

کارت گرافیک های ماینینگ

با توجه به ارزیابی درستی که از نظر سخت افزاری و نرم افزای و همچنین در مورد توان پردازش و مصرف برق کارت گرافیک های ماینینگ انجام شده است غالبا می توان گفت معروف ترین کارت گرافیک های رایجی که امروزه مورد استفاده کاربران زیادی قرار گرفته است عبارتند از:

  • کارت گرافیک Nvidia GTX 1080 Ti
  • کارت گرافیک GTX 1070 Ti
  • کارت گرافیک Nvidia GTX 1060
  • کارت گرافیک AMD Radean VII
  • کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega 56
  • کارت گرافیک AMD Radeon RX 580
  • کارت گرافیک AMD RadeonRX 470

البته بهتر است قبل از خرید کارت گرافیک ماینینگ، مدل هایی را انتخاب کنید که مقرون به صرفه هستند و می توانند با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.

همچنین بخوانید : دستگاه ماینر چیست و چگونه می توان کسب درآمد کرد؟

کارت گرافیک های ماینینگ

قیمت کارت گرافیک های ماینینگ

از آنجایی که کارت گرافیک های استخراج جزو مهمترین سخت افزارها در سیستم ماینینگ به حساب می آیند، بنابراین جمع کثیری از افراد جهت استخراج ارزهای دیجیتالی سعی می کنند تا مناسب ترین و بهترین انواع کارت گرافیک ماینینگ را تهیه نماید، برهمین اساس این روزها کسب درآمد با کارت گرافیک بازار گرمی را به خود گرفته است. اما به دلیل اینکه نرخ هش یا همان توان پردازش کارت های گرافیکی با عملیات استخراج رابطه مستقیمی دارند بنابراین قیمت کارت گرافیک های ماینینگ در نرخ متعددی عرضه می شود. اما غالبا در این قیمت گذاری موارد دیگری مانند:

  • انرژی مصرفی کارت گرافیک
  • فرکانس حافظه ویدئویی

و بسیاری فاکتورهای مهم دیگری نیز دخالت دارند. پس ارزان ترین کارت گرافیک صرفا نمی تواند بهترین کارت گرافیک بوده و عملکرد مناسبی داشته باشد.

همچنین بخوانید : حقایق ماینینگ و ماینرها چیست ؟

کارت گرافیک های ماینینگ

به صرفه ترین کارت گرافیک برای ماینینگ در سال ۲۰۲۰

با توجه به اهمیت استخراج بیت کوین گلد با کارت گرافیک و همچنین ماینینگ ارزهای مجازی دیگر همچنان بیشتر افراد سعی دارند تا به صرفه ترین کارت گرافیک های ماینینگ در سال ۲۰۲۰ را به دست آورید، که در این راستا ما به شما کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega 56 را پیشنهاد می دهیم. البته کارت های سری GTX محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده اند؛ زیرا ضمن مصرف برق پایین می توانند سود زیادی را نصیب ماینر گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای اطلاع از آخرین قیمت ها عضو کانال تلگرام ما شوید

در تماس باشید

در ارتباط باشید

کد نویسی و طراحی فنی توسط شاهین زایری

طراحی سایت توسط مای کاستومر