چگونه کیف پول اتریوم بسازیم و استفاده کنیم؟

کیف پول اتریوم

کیف پول اتریوم مانند مثل یک حساب بانکی آنلاین عمل می‌کند و از طریق آن افراد می توانند ارسال، دریافت و مدیریت سکه ها را انجام بدهند. اما کیف پول ارز دیجیتال اتریوم قابلیت های دیگری نیز دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

کیف پول اتریوم چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟

از طریق یک کیف پول ارز دیجیتال Ethereum و استفاده از آن می توان خرید و فروش این ارز را انجام داد. انواع مختلفی از کیف ارز های اتریوم وجود دارند که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. از جمله کیف پول های آن می‌توان کیف پول موبایل، کیف پول نرم افزاری و کیف پول سخت افزاری را نام برد. از طریق کیف پول این ارز دیجیتالی شما می‌توانید سکه های Ethereum را بر روی گوشی هوشمند خود ذخیره کنید.

بنابراین استفاده نحوه استفاده از کیف ارز اتریوم برای شما بسیار ساده و استفاده از آن رایگان خواهد بود ولی ممکن است نسبت به دیگر کیف پول های سخت افزاری دارای امنیت کمتری باشد. برای استفاده از کیف ارز های نرم افزاری اتریوم نیز باید آنها را بر روی کامپیوتر دانلود کرد و از این طریق می توان سکه ها را با نصب کیف ارز دیجیتال اتریوم برای ویندوز به طور رایگان و راحت تر مدیریت کرد.

کیف پول اتریوم

کیف پول اتریوم در بلاک چین

یکی از محبوب ترین کیف پول های Ethereum، کیف ارز Ethereum در بلاک چین می باشد. استفاده از کیف ارز اتریوم در بلاک چین دارای محیط کاربری ساده و راحتی بوده و و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. با استفاده از انواع دستگاه مانند دسکتاپ و موبایل می توان به این کیف پول دسترسی داشت و امکان استفاده از آن با استفاده از یک مرورگر اینترنتی فراهم می شود.

می توان گفت کیف ارز بلاک چین، یک کیف پول امن اتریوم به شمار می‌آید. زیرا دارای کلید های خصوصی است که آنها را روی سرور اینترنتی خود ذخیره می ‌کند و تمامی کلمه های عبور آن رمزنگاری ‌شده هستند. بنابراین به ارزهای دیجیتال کاربرانش دسترسی نخواهد داشت. کیف ارز اتریوم در بلاک چین با نرم افزاری که برای سیستم عامل اندروید و یا آی او اس ارائه می شود، دارای امکان استفاده راحت تری برای کاربران خود می باشد.

همچنین بخوانید : بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری خرید و استخراج

کیف ارز سخت افزاری و نرم افزاری اتریوم

پس از بیت کوین، اتریوم به عنوان شناخته شده ترین ارز دیجیتالی است که دارای پلتفرمی نامتمرکز بوده و با استفاده از آن می توان قراردادهای هوشمند را اجرا کرد. برای ایجاد کیف پول ارز اتریوم می‌توان از طریق روش‌های مختلف اقدام کرد. کیف ارز های اتریوم دارای انواع مختلف سخت افزاری و نرم افزاری است که از میان آنها می توان بهترین کیف پول برای اتریوم و یا معتبر ترین کیف ارز اتریوم را انتخاب کرد.

کیف پول اتریوم

کیف پول های نرم افزاری اتریوم

کیف ارز های نرم افزاری اتریوم دارای ۳ نوع موبایل، آنلاین و دسکتاپ هستند. این کیف پول ها با نام کیف پول گرم نیز شناخته می شوند. کیف پول های سخت افزاری دارای مزایای مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از سرورهای واسطه برای ذخیره کلید‌های شخصی کاربران استفاده نمی ‌شود.
  • ترکیب آن ‌ها با شبکه TOR کیف پول امن‌تری را برای کاربزان ایجاد می کند.

همچنین بخوانید : اتریوم چیست و چرا مورد محبوبیت قرار گرفته است؟

کیف پول‌های سخت‌افزاری اتریوم

کیف ارز های سخت افزاری اتریوم همانگونه که از نام آنها مشخص است قابل لمس بوده و مثل کیف پول های واقعی می توان آنها را همراه خود به هر جا برد. در واقع این کیف ارز ها هاردهایی می باشند که مخصوص اتریوم طراحی شده اند و در صنعت با نام کیف پول سرد شناخته می‌ شوند. این کیف پول ها مثل فلش های usb طراحی شده و با  وصل شدن به کامپیوتر می توان تراکنش ها را انجام داد. برخی از مزایای استفاده از کیف پول سخت‌افزاری اتریوم عبارتند از:

  • خود محصول نیز از رمزعبور استفاده می‌ کند که موجب بالا رفتن امنیت می شود.
  • اکثر آن ها دارای قابلیت بک ‌آپ گرفتن هستند و این اطمینان را در کاربران ایجاد می‌کنند که پول خود را از دست نخواهند داد.
  • کاربران می‌توانند آن‌ها را هرجایی که می خواهند قرار دهند.

کیف پول اتریوم

دانلود اتریوم کیف پول ارز اتریوم

برنامه های مختلفی وجود دارند که از طریق آنها می‌توان دانلود کیف ارز اتریوم اندروید و کامپیوتر را انجام داد. در اینجا تعدادی از بهترین کیف ارز های اتریوم را معرفی می کنیم:

  • لجر نانو ایکس Leger Nano X
  • اتمیک والت Atomic Wallet
  • گواردا Guarda
  • ارجنتArgent
  • لجر نانو اس Leger Nano S
  • ترزور Trezo
  • متامسک MetaMask
  • مای‌اتروالت MyEtherWallet
  • کوین‌بیس والت CoinBase Wallet
  • کیپ‌کی KeepKey
  • اکسودوس Exodus
  • جکس Jaxx

کیف پول اتمیک والت Atomic Wallet، کیف ارز متامسک MetaMask و کیف ارز جکس Jaxx باز جمله کیف ارز دیجیتال اتریوم هستند که برای موبایل و دسکتاب نیز به کار برده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای اطلاع از آخرین قیمت ها عضو کانال تلگرام ما شوید

در تماس باشید

در ارتباط باشید

کد نویسی و طراحی فنی توسط شاهین زایری

طراحی سایت توسط مای کاستومر