بهترین ارز رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۰ کدام‌ها هستند؟

بهترین ارز رمزنگاری شده

یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین ارزهای رمز نگاری شده، بیت کویین می‌باشد. این کلمه را ممکن است بارها شنیده باشید. بسیاری از افرادی که تمایل به کسب درآمد دلاری دارند به خرید بیت کویین روی می‌آورند. حالا چرا بیت کویین؟ ارزهای رمزنگاری شده‌ی دیگری نیز وجود دارند که برای سرمایه گذاری می‌توانید بر روی آن‌ها حساب کنید. اگر می‌خواهید یک تریدر واقعی باشید، باید حتما از بهترین ارز رمزنگاری شده ی محبوب اطلاعاتی را بدست بیاورید.

بهترین ارز رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۰

بدانید که بیت کویین گزینه‌ی اول و آخر نیست. موارد دیگری نیز وجود دارد. با ما همراه باشید تا چند نمونه از آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

  • بیت کویین، یکی از بهترین ارز رمزنگاری شده

همانطور که گفتیم محبوب‌ترین ارز رمز نگاری شده یا ارز دیجیتال، بیت کویین می‌باشد. بیش از ۵۷ درصد از بازار ارزهای رمز نگاری شده را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر گزینه‌ی اول و محبوب در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. و اگر سرمایه گذار جدیدی در این حوزه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که روی بیت کویین سرمایه گذاری کنید.

  • بیت کویین کش (BCH)

ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کویین، با فناوری بلاکچین همراه می‌باشد که اطلاعات مربوط به معاملات رمزنگاری شده را در داخل “بلوک” داده‌ای ذخیره می‌کند که می‌تواند حاوی ۱ مگابایت داده باشد.

مزایای بیت کوین

با محبوبیت بیشتر ارزها، این بلوک‌ های داده پر می‌شوند و باعث کندی معاملات بیت کوین و افزایش هزینه‌ های معاملاتی می‌شوند. برخی از توسعه دهندگان بیت کویین، راه حلی را پیشنهاد کردند که به طور موثر میزان داده‌های مورد نیاز در هر بلوک را کاهش می‌ دهد، اما برخی دیگر معتقد بودند که این یکپارچگی، ارز رمزنگاری شده را به خطر می ‌اندازد. بنابراین آنها نسخه‌ای از بیت کویین را در سال ۲۰۱۷ ایجاد کردند و آن را بیت کویین کش یا Bitcoin Cash نامیدند.

همچنین بخوانید : آشنایی با مزایای بیت کوین

بیت کوین کش، بلوکی دارد که می‌تواند ۸ مگابایت داده را ذخیره کند و امکان معاملات سریعتر و بیشتری را با کارمزد کمتر فراهم کند. بیت کویین کش، ممکن است جدیدتر باشد و محبوبیت کمتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد، اما مقیاس پذیری آن به این معنی است که پتانسیل خارق العاده‌ای برای رشد دارد و آن را در بهترین دسته از ارزهای رمزنگاری شده قرار می‌دهد.

  • لایت کویین یا LTC

این نسخه، نسخه‌ی لایت بیت کویین می ‌باشد. این بهترین ارز رمزنگاری شده نقش نقره تا طلای بیت کویین را بازی می‌کند. تفاوت لایت کویین با بیت کویین در چیست؟

به عنوان مثال، در حالی که تأیید معاملات بیت کوین حدود ۱۰ دقیقه به طول می‌انجامد، روند معاملات لایت کویین بسیار سریعتر است و در کمتر از سه دقیقه انجام می‌شود. علاوه بر این، در حالی که سخت افزار تخصصی و قدرت محاسباتی خام قابل توجهی را برای کاربران در حال استخراج بیت کوین صرف می‌کند، لایت کویین به سیستم مورد نیاز بسیار کمتری احتیاج دارد. در واقع، رایانه‌های شخصی معمولی قادر به استخراج آن می‌باشند.

هم سریع‌تر هستند و هم آسان‌تر و برای تریدر‌ها بهترین انتخاب می ‌باشد.

  • اتریوم یا ETH

اتریوم یک بستر نرم افزاری مبتنی بر فناوری بلاکچین است که در آن کاربران می‌توانند ارز رمزنگاری شده‌ای به نام اتر را مبادله کنند. اتر با محدودیت موجود در بازار، با ارزشی در حدود ۴۰ میلیارد دلار، به یکی از محبوب‌ترین ارزهای رمز نگاری شده در جهان، تبدیل شده است که آن را پس از بیت کوین در رتبه دوم جهان قرار می‌دهد.

همچنین بخوانید : اتریوم چیست و چرا مورد محبوبیت قرار گرفته است؟

اتریوم چیست

  • باینانس کویین یا BNB، یکی از محبوب‌ترین ارزهای رمز نگاری شده‌ی دنیا

باینانس کویین نیز درست مثل اتریوم، یک ارز رمزنگاری شده‌ی بسیار محبوب می‌باشد. باینانس کویین در ابتدا توسط اتریوم مورد میزبانی قرار می‌گرفت. باینانس کویین با اتریوم تفاوت دارد. ولی هر دو در یک پلت فرم کار می‌کنند. Binance DEX یک پلت فرم غیرمتمرکز است که در آن کاربران نه تنها می‌توانند باینانس کویین را خرید و فروش کنند، بلکه می‌توانند با استفاده از BNB ارزهای رمزنگاری شده دیگری را از یک ارز دیگر به ارز دیگر تبدیل کنند.

سخن پایانی

۵ مورد از ارزهای رمز نگاری شده‌ی محبوب و پر طرفدار را برایتان معرفی نمودیم. البته باز هم ارزهای دیجیتال دیگری و جود دارند ولی این ۵ مورد برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای اطلاع از آخرین قیمت ها عضو کانال تلگرام ما شوید

در تماس باشید

در ارتباط باشید

کد نویسی و طراحی فنی توسط شاهین زایری

طراحی سایت توسط مای کاستومر