معرفی ۴ نفر از بیت کویین ماینر‌های برتر جهان

برترین ماینرهای بیت کویین

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که برترین بیت کویین ماینرهای دنیا چه کسانی هستند؟ کسب درآمد از بیت کویین به توانایی‌ها و درایت‌های خاصی احتیاج دارد. و هر کسی از این قابلیت‌ها و توانایی‌ها برخوردار نمی‌باشد. دوست دارید با برترین ماینرهای دنیا آشنا شوید؟ با ما همراه باشید.

باری سیلبرت

باری سیلبرت مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار گروه ارزهای دیجیتال است. مأموریت این شرکت تسریع در توسعه‌ی سیستم مالی جهانی است و این مأموریت را با ساخت و پشتیبانی از بیت کوین و بلاک چین به انجام می‌رساند.

در معامله اخیر، گروه ارز دیجیتال کویین دسک، منبع اصلی اخبار بیت کویین را، خریداری نمود. این شرکت در بیش از ۱۰۰ شرکت مرتبط با بیت کویین سرمایه گذاری نموده است و برترین شرکت سرمایه گذاری در شرکت‌های مرتبط با بیت کویین است. و همین عمل باعث شد که باری سیلبرت لقب رشک برانگیز “پادشاه رمزنگاری” را از آن خود کند.

برترین ماینرهای بیت کویین

همچنین سیلبرت، صاحب دو شرکت دیگری نیز می‌باشد:

Genesis، یک شرکت تجاری متمرکز بر ارزهای دیجیتال و Grayscale، یک شرکت متمرکز بر سرمایه گذاری ارز دیجیتال. سیلبرت همچنین صندوق سرمایه گذاری بیت کوین (OTC: GBTC) و صندوق قابل معامله در بورس (ETF) را نیز راه اندازی نمود که قیمت بیت کویین را ردیابی می‌کند.

همچنین بخوانید : بهترین سایت ‌های خرید و فروش ارز دیجیتال کدامند؟

بلایث مسترز یکی از برترین ماینرهای بیت کویین

بلایث مسترز مدیرعامل سابق J.P. Morgan Chase & Co. (NYSE: JPM) است. در حال حاضر، او مدیر عامل دارایی‌های دیجیتال یا (DAH) است. این شرکت ابزار پردازش مبتنی بر رمزگذاری را ایجاد می‌کند که باعث بهبود کارایی، امنیت، انطباق و سرعت تسویه‌ی معاملات اوراق بهادار، به ویژه بیت کویین می‌شود.

Digital Asset Holdings به دنبال استفاده از فناوری بلاکچین در فعالیت‌های معمول وال استریت است. این شرکت بیش از ۱۵۰ میلیون دلار بودجه را جمع‌آوری نموده است و جالب‌تر از آن این است که، اولین مشتری آن J.P. Morgan Chase بوده است که فناوری بلاکچین خود را به عنوان یک روش احتمالی برای تسویه‌ی سریع معاملات آزمایش نموده است. این فرد یکی از برترین ماینر‌های بیت کویین در دنیاست.

برترین ماینرهای بیت کویین

دن مورهد

دن مورهد بنیانگذار Pantera Capital است، اولین شرکت سرمایه گذاری جهان که منحصراً روی ارزهای رمزنگاری شده متمرکز شده است. در سال ۲۰۱۳، پانترا اولین صندوق ارز‌های رمزنگاری شده‌ی خود را راه اندازی نمود و از اواخر سال ۲۰۱۸، یکی از بزرگترین دارندگان موسسات ارزهای رمزنگاری شده بود. این صندوق از زمان آغاز به کار خود، بازدهی بیش از ۲۴ هزار درصدی را برای سرمایه گذاران ارائه داده است. سرمایه گذاری آن‌ها در شرکت‌های مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده از صرافی‌ها و شرکت‌های سرمایه گذاری مانند Polychain Capital و Bitstamp است تا خدمات تجارت سکه مانند Augur.

مورهد که تاجر سابق گلدمن ساکس نیز بوده است، در حال حاضر رئیس تجارت کلان و مدیر مالی شرکت مدیریت ببر نیز می‌باشد.

برترین ماینرهای بیت کویین

تایلر و کامرون وینکلوس، برترین ماینرهای بیت کویین

تایلر و کامرون وینکلوس، سرمایه‌هایی را که پس از حل و فصل پرونده دعوی خود در فیس بوک، در رابطه با ارزهای رمزنگاری شده را به دست آوردند، فروختند و به عنوان اولین میلیاردر‌های افزایش قیمت بیت کویین در اواخر سال ۲۰۱۷، شناخته شدند.

آن‌ها ادعا می‌کنند که تقریباً یک درصد از کل بیت کویین‌های در گردش را در اختیار دارند و برای ذخیره‌ی کلید خصوصی خود، جهت حفظ دارایی‌هایشان، یک سیستم پیچیده را طراحی نمودند. دوقلوهای وینکلووس در ساخت یک اکوسیستم، برای جذب نهادهای سرمایه گذاری و معامله گرانی که روزانه به داد وستد ارز‌های رمز نگاری شده می‌پردازند، متمرکز شده‌اند.

ماینر بیت کویین

به همین منظور، آن‌ها Gemini، اولین شرکت مبادلات قانونی جهان با ارزهای رمز نگاری شده را، راه اندازی نمودند. از این صرافی برای تعیین قیمت‌های بیت کویین برای قراردادهای آتی در گزینه‌ها و برنامه‌های هیئت مدیره شیکاگو (CBOE) استفاده می‌شود. برادران وینکلووس همچنین برای ایجاد بیت کویین ETF، درخواستی را ارائه نمودند تا ارز‌های رمز نگاری شده، برای سرمایه گذاران خرده فروشی قابل دسترسی باشد، اما از اواسط سال ۲۰۱۹، برای بار دوم توسط SEC رد شده است.

سخن پایانی

برترین ماینر‌های دنیا با احداث شرکت‌هایی توانستند از بیت کویین درآمد‌زایی کنند. و توانستند شرکت‌هایی مرتبط با ارز دیجیتال را راه اندازی کنند. با ۴ نفر از بهترین‌های بیت کویین آشنا شدید. امیدواریم مطالب ما برایتان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای اطلاع از آخرین قیمت ها عضو کانال تلگرام ما شوید

در تماس باشید

در ارتباط باشید

کد نویسی و طراحی فنی توسط شاهین زایری

طراحی سایت توسط مای کاستومر