بیت کویین کش چیست و آیا می‌توان بر روی آن سرمایه گذاری نمود؟

بیت کویین کش چیست

بیت کویین کش در تاریخ ۱ آگوست ۲۰۱۷، توسط هارد فورک بیت کویین ایجاد شد. و نسخه‌ی جدیدی از بلاکچین را با قوانین مختلف برای همگان ایجاد نمود. بیت کوین کش یک ورژن بالاتر بیت کویین است. و از بیت کویین اصلی یک گام جلوتر می‌باشد. این نرم افزار اکنون ظرفیت تعداد بیشتری از تراکنش‌ها را دارا می‌باشد. (به طور دقیق هشت مگابایت). بیت کویین کش چیست ؟ یک شبکه‌ی پرداخت است و به عنوان یک ارز رمزنگاری شده عمل می‌کند. واحد اصلی تراکنش این ارز دیجیتالی، توکن BCH می‌باشد.

بیت کویین کش چیست ؟

بیت کویین کش با بیت کویین تفاوت دارد. تفاوت آن با نسخه‌های دیگر در این است که اندازه‌ی بلوک را از یک مگابایت به هشت مگابایت امکان پذیر می‌سازد.

هدف کلی بیت کویین کش افزایش تعداد معاملات قابل پردازش توسط شبکه است. امیدواریم که بیت کویین بتواند از لحاظ حجم تراکنش‌ها با پی پال و ویزا رقابت کند.

همچنین بخوانید : نکات مهمی که باید در مورد خرید بیت کوین بدانید

آیا استفاده از بیت کویین کش ارزان‌تر از Bitcoin Core است؟

اگر بخواهم به طور خلاصه خدمتتان عرض کنم. بله. هزینه‌های روزافزون مرتبط با معاملات بیت کویین یکی از دلایل اصلی ایجاد بیت کویین کش بوده است. یک آزمایش کاملا عملی که در دسامبر ۲۰۱۷ انجام شد، نشان داد که معامله‌ی بیت کویین کش ۹۹.۵۶ درصد ارزان‌تر از، معامله‌ی معادل آن در شبکه اصلی بیت کویین است.

بیت کویین کش چیست

در پایان سال ۲۰۱۷، مردم برای انتقال توکن‌های بیت کویین خود، به طور متوسط ۲۸ دلار هزینه معاملاتی پرداخت می‌کردند. حتی شخصی ادعا کرده است که برای ارسال بیت کویین به ارزش ۲۵ دلار که کارمزد ۴۰ درصدی دارد، باید ۱۶ دلار هزینه پرداخت کند.

آیا باید در بیت کویین کش سرمایه گذاری کرد؟

بیت کویین کش از زمان‌های خیلی دور وجود نداشته است، اما در حال حاضر خود را به عنوان یک ارز رمزنگاری شده‌ی بسیار قوی، بر همگان اثبات نموده است. بیت کویین کش چهارمین ارز رمزنگاری شده‌ی دنیا پس از بیت کویین، اتریوم و ریپل است. همچنین این ارز از ۲۲ ژانویه ۲۰۱۸ با ارزشی بالغ بر ۱۶۲۳ دلار برای هر BCH، دومین ارز رمزنگاری شده‌ی جهان است.

پس باید بدانید که بیت کویین کش جای سرمایه گذاری دارد.

آیا قیمت بیت کویین کش به قیمت بیت کویین بستگی دارد؟

بیت کویین کش یک ارز رمزنگاری شده‌ی کاملاً مستقل است، بنابراین قیمت آن به قیمت بیت کویین اصلی بستگی ندارد. با این حال، توجه به این نکته حائز اهمیت است که بیت کویین هنوز ارز دیجیتالی اول در دنیاست، بنابراین اگر ارزش آن بالا یا پایین شود، ارزش ارز‌های دیجیتالی دیگر هم به آن بستگی دارد.

به طور کلی، هر حرکتی در ارتباط با سرمایه گذاری و پا گذاشتن به عرصه‌ی تجارت، با ریسک همراه می‌باشد، بنابراین هنگام تصمیم‌گیری باید تحقیقاتی کاملا همه جانبه را انجام دهید.

بیت کویین کش چیست

چگونه می‌توانم از بیت کوین کش استفاده کنم؟

اکنون بسیاری از صرافی‌های ارز‌های رمزنگاری شده، اقداماتی را برای ادغام بیت کوین کش انجام داده‌اند، بنابراین اکنون می‌توانید این ارز را ارسال، دریافت، خرید و فروش کنید.

کاملاً این امر مشهود است که با ادامه رشد بیت کویین کش، بازرگانان نیز از این الگو پیروی کنند. با این حال، از هم اکنون، بیت کویین کش توسط اکثریت مطلق فروشندگان، حتی کسانی که بیت کویین کش اصلی را قبول دارند، پذیرفته شده نیست.

همچنین بخوانید : حقایق بیت کویین که لازم است بدانید

بنابراین، در حال حاضر، استفاده از بیت کویین کش یک نوع سرمایه گذاری اصلی محسوب می‌شود.

ارزش بیت کویین کش در حال حاضر چقدر می‌باشد؟

در حال حاضر ارزش هر بیت کویین کش بالغ بر ۱۰,۹۹۶,۵۶۲.۸۵ ریال می‌باشد. که در مقایسه با بیت کویین کمتر است.

ارزش هر بیت کویین در حال حاضر بالغ بر ۴۸۴,۴۶۴,۳۴۰.۵۰ ریال می‌باشد.

سخن پایانی

شما می‌توانید با خیال راحت بر روی این ارز دیجیتالی سرمایه گذاری کنید. جای پیشرفت وجود دارد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای اطلاع از آخرین قیمت ها عضو کانال تلگرام ما شوید

در تماس باشید

در ارتباط باشید

کد نویسی و طراحی فنی توسط شاهین زایری

طراحی سایت توسط مای کاستومر