نکات خرید دستگاه ماینر برای استخراج بیت کویین

خرید دستگاه ماینر

دستگاهی که از آن می‌توان بیت کویین را استخراج نمود، دستگاه ماینر نام دارد. این دستگاه در کلیه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسد. البته مراجع دولتی مجوز فروش این دستگاه‌ها را در ایران صادر کرده‌اند ولی کلاهبرداری‌های که در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال شکل می‌گیرد، وجهه‌ی قانونی ندارد. حالا می‌خواهیم در این قسمت در ارتباط با استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده و خرید دستگاه ماینر توضیحاتی را به شما ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم درباره خرید دستگاه ماینر

  • در هنگام خرید دستگاه ماینر باید توجه داشت، دستگاهی که می‌خرید باید مطابق با استاندارد‌های روز باشد. و متناسب با بودجه‌ی خود این دستگاه را خریداری نمایید.
  • برای دریافت بیت کویین بیشتر لازم است که دستگاه بیشتری را خریداری نمایید.
  • نکته‌ی بسیار مهم‌تری که باید در ارتباط با استخراج ارز دیجیتال خدمتتان عرض کنیم این است که: حتما قبل از استفاده از دستگاه ماینر به دنبال مجوز‌های استفاده از آن بروید.
  • باید در ارتباط با استخراج ارز دیجیتال اشراف کاملی داشته باشید.

خرید دستگاه ماینر

چقدر زمان لازم است که به سود برسیم؟

شما در هنگام خرید دستگاه ماینر مبلغی را سرمایه گذاری می‌کنید. برای اینکه به سود برسید و اصل و سود سرمایه‌ای را که برای استخراج بیت کویین هزینه کرده‌اید را دریافت کنید، باید بین ۶ تا ۹ ماه صبر کنید. سود گرفتن احتیاج به زمان دارد.

همچنین بخوانید : آشنایی با نکات مهم در رابطه با خرید ارز دیجیتال

شما می‌توانید ارز‌های دیجیتالی که استخراج نموده‌اید را در بازار به فروش برسانید. ولی حتما باید در ارتباط با امنیت کار اطلاعاتی را کسب کنید.باید بگوییم که در برخی مواقع بیت کویین نقش واسط را بازی می‌کند.

چه کسانی می‌توانند بیت کویین بخرند؟

پس از اینکه با دستگاه ماینر ارز دیجیتال را استخراج کردید، می‌توانید آن را به فروش برسانید. اما مشتریان شما چه کسانی هستند؟

کسانی که می‌خواهند اینترنتی تجارت کنند به دلار احتیاج دارند. شما می‌توانید مبلغ بیت کویین را به آن‌ها بفروشید. و از آن‌ها پول دریافت کنید. پولی که دریافت می‌کنید بر حسب ریال است.

خرید دستگاه ماینر

دستگاه ماینر

دستگاهی که میخرید با مطابقت کامل را با استخراج ارزهای رمزنگاری شده داشته باشد. مثلا دستگاهی که برای استخراج بیت کویین بکار می‌رود با دستگاهی که برای استخراج اتریوم بکار می‌رود متفاوت است. یا اینکه ممکن برای همه‌ی ارزهای دیجیتال به کار رود. باید حتما حین خرید به این نکته توجه کنید.

آیا خرید دستگاه ماینر ارزش ریسک پذیری دارد؟

بله. بازار ارزهای دیجیتال بازار پر سودی است. البته برای کسی که واقعا می‌خواهد تجارت کند و یک تریدر واقعی است. کسب درامد در عرصه‌ی ارز دیجیتال نیاز به هوش بالایی دارد. و باید با دانش کافی در این زمینه وارد شد.

همچنین بخوانید : حقایق بیت کویین که لازم است بدانید

معرفی چند نمونه دستگاه ماینر برای استخراج بیت کویین

دستگاه ماینر Bitmain Antmainer S5

مقدار مصرف انرژی این دستگاه ۱۱۵ ولت می‌باشد که در حدود ۵۶۰ وات برق مصرف می‌کند.

این دستگاه یکی از بهترین ماینر‌های بیت کویین است که در جهان طرفداران بسیار زیادی دارد. و بسیار پرفروش است.

خرید دستگاه ماینر

Bitmain Antmainer S7

این دستگاه در دمای ۲۵ درجه‌ی اتاق در حدود ۱۳۰۰ وات برق مصرف می‌کند. و کارایی این دستگاه با دما و محیط ارتباط مستقیمی دارد. و یکی از کم مصرف‌ترین ماینرهای بازار است که فقط برای استخراج بیت کویین طراحی شده است.

Bitmain Antmainer S9

این دستگاه بالاترین هش ریت را با ۱۴ تراهش در ثانیه را انجام می‌دهد. که بسیار فوق العاده می‌باشد. میزان مصرف برق این دستگاه در حدود ۳۰۰ وات بیشتر از دستگاه قبلی است. ولی کارامدی این دستگاه نسبت به ورژن قبلی بالاتر است. این دستگاه دارای سه برد مدار است. و این ویژگی موجب وجه تمایز این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌ها شده است.

سخن پایانی

استخراج بیت کویین در چند سال اخیر بسیار مورد محبوبت قرار گرفته است. ولی لازم است که جنبه‌های امنیتی و حقوقی و قضایی استفاده از این دستگاه‌ها را در نظر داشته باشید. دستگاه ماینر هم از این قضیه مستثنی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای اطلاع از آخرین قیمت ها عضو کانال تلگرام ما شوید

در تماس باشید

در ارتباط باشید

کد نویسی و طراحی فنی توسط شاهین زایری

طراحی سایت توسط مای کاستومر