تفاوت بیت کوین کش و بیت کوین چیست ؟

تفاوت بیت کوین کش

تفاوت بیت کوین کش در طراحی برای کاهش هزینه و سرعت بالاتر انجام تراکنش به صورت گرفته است. علت نامگذاری آن این است که تلاش شده تا این ارز دیجیتالی به نوعی پول نقد الکترونیکی تبدیل شود. از نظر ساختاری این ارز با بیت کوین شباهت زیادی دارد؛ چراکه از انشعاب بیت کوین حاصل می شود. با این وجود این دو دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند.

همه چیز درباره تفاوت بیت کوین کش

بیت کوین کش ارز دیجیتالی است که به منزله پول نقد الکترونیکی همتا به همتا نیز معروف است . در زبان انگلیسی کش به معنی پول نقد می باشد و این ارز در واقع بیت کوینی است که با افزایش سرعت تراکنش ها موجب می شود تا امکان استفاده از آن به عنوان پول وجود داشته باشد. bitcoin cash انشعاب یا فورکی از بیت کوین می باشد که نخستین بار در ۱ اوت سال ۲۰۱۷ متولد شده است.

تفاوت بیت کوین کش

تفاوت بیت کوین و بیت کوین کش

bitcoin cash دارای اندازه بلاک بزرگتری نسبت به بیت کوین است که این موضوع باعث کمتر شدن هزینه های تراکنش و انتقال سریع‌ تر آن شده است. همچنین یکی دیگر از تفاوت بیت کوین کش با بیت کوین است که بیت کوین دارای ارزش بیشتری در مقایسه با این کریپتو کارنسی می باشد. به علت تفاوت های میان این دو برخی از افراد از بیت کوین به عنوان نوعی طلای دیجیتالی یاد می‌کنند و به عنوان پول دیجیتالی در نظر گرفته می شود.

همچنین بخوانید : حقایق بیت کویین که لازم است بدانید

چگونه بیت کوین کش استخراج کنیم

در رابطه با استخراج bitcoin cash باید گفت که استخراج این رمز ارز دیجیتالی شاخه جدا از بیت کوین است. در رابطه با فرایند استخراج این ارز لازم است ذکر کنیم که فرآیند استخراج آن شباهت بسیار زیادی با استخراج‌ بیت ‌کوین دارد. ولی در این بین چند تفاوت وجود دارند، تفاوت اصلی این است که محدوده اندازه بلاک bitcoin cash ۸ مگابایت می باشد.

با وجودی که برای بیت کوین محدوده فقط یک مگابایت است و بلاک های بزرگتر به قدرت محاسباتی بالاتری نیاز دارند و به سرمایه گذاری بیشتری در این استخراج نیاز خواهد بود. برای استخراج این ارز دیجیتالی باید نسبت به خرید ماینر بیت کوین اقدام کرد چرا که استخراج بیت کوین کش با ماینر انجام می شود و می‌توان از طریق روش‌های مختلفی برای استخراج آن اقدام کرد که از جمله آنها می توان به استخراج این ارز با موبایل و با کامپیوتر خانگی اشاره کرد.

تفاوت بیت کوین کش

هاوینگ بیت کوین کش چیست

در رابطه با هاوینگ bitcoin cash می توان گفت که نصف پاداش استخراج بیت کوین کش بوده و برنامه ای می باشد که از قبل برای انجام بهتر استخراج بیت کوین کش طراحی شده است. هاوینگ برای سرمایه گذاران و ماینرهای bitcoin cash دارای اهمیت زیادی می باشد. زیرا علاوه بر استخراج ‌بیت‌کوین کش بر روی قیمت آن نیز تاثیر زیادی می گذارد. برای ایجاد حساب بیت کوین کش یا دانلود آن می‌توان از طریق دانلود کیف پول bitcoin cash اقدام کرد.

ساخت حساب bitcoin cash

یکی از حساب هایی که به عنوان کیف پول بیت کوین کش می توان از آن استفاده کرد، حساب بیت کوین بلاک چین می‌باشد. در این کیف پول ایردراپ های پر سودی وجود دارد که دریافت آنها رایگان می باشد و هر زمانی که ارزی را اضافه کند، به طور رایگان مقداری را می توان دریافت کرد. از طریق ساخت حساب bitcoin cash می توان به جمع آوری بیت کوین رایگان پرداخت و از این طریق کسب درآمد کرد. و اما سریع ترین راه برای افتتاح حساب این ارز و راحت ‌ترین آن، ساخت حساب بیت کوین بلاک چین می باشد و کار با آن بسیار راحت می باشد.

همچنین بخوانید : نکات مهمی که باید در مورد خرید بیت کوین بدانید

تفاوت بیت کوین کش

آینده ارز دیجیتال bitcoin cash

این ارز دیجیتال توانست طی دو سال به جایگاه پنجم در میان جدول ارزهای دیجیتالی دست پیدا کند و از این رو ثابت کرده است که سرمایه گذاری این ارز دیجیتال گزینه‌ای بسیار خوب خواهد بود. همچنین انتظار می رود که bitcoin cash به عنوان یک فرد هارد فورک فرد موفق بتواند آینده ای بسیار خوبی داشته باشد. از آن جایی که این ارز از جمله ارزهای موفق در تاریخ عرضه های دیجیتالی می باشد، بنابراین انتظار می رود که درآمد بیت کوین کش در آینده مثبت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

برای اطلاع از آخرین قیمت ها عضو کانال تلگرام ما شوید

در تماس باشید

در ارتباط باشید

کد نویسی و طراحی فنی توسط شاهین زایری

طراحی سایت توسط مای کاستومر